Az *.lptmt fájlok használata a poligonok használatának a meggyorsításához

 Ebben a bejegyzésben az *.lptmt fájlok használatát fogom bemutatni nektek, amivel a poligon készítést tudjátok meggyorsítani. Első körben a készen lévőek betöltésével, majd a sajátok létrehozásával fogok foglalkozni. 

Első körben ajánlanék a LOTUS fórumján kettő idevágó topicot, mint nagyon ajánlott irodalmak:

Az alappoligonok előre beállított *.lptmt fájljainak a letöltési helye:

https://www.lotus-simulator.de/lexikon/index.php?entry/246-terrain-material-recommendations/

A Workshopba feltöltött elemek poligonjainak az előre beállított *lptmt fájljainak a letöltése helye egy rövidke dokumentációval:

https://www.lotus-simulator.de/forum/index.php?thread/6452-sammlung-von-polygonpresets/

Ha letöltöttétek az *.lptmt fájlt, akkor nyissátok meg a Map Editorban az egyik pályátokat, majd ezt követően menjetek a "Poligonok" fülre, majd kattintsatok az "Új" gombra.

Ezt követően felugrik egy ablak, azt okézzátok le.
Ezt követően előfordulhat az, hogy a bal oldali legördülő menüből ki kell választani a legutóbb létrehozott poligont. Ezt követően kattintsunk a "Szerkesztés" gombra.

A most feljött ablakban kattintsunk a "Load..." gombra.
Ezzel betölthetjük egy általunk kimentett, vagy valahonnan letöltött poligonnak az előre beállított beállításait.
Ezt követően okézzuk le a poligont.
Ezt követően meg fog jelenni a bal oldali listában a poligonunk, innentől kezdve nyugodtan használhatjuk őket. 

Most viszont térjünk rá a saját *.lptmt fájlok létrehozására. Első körben csináljunk egy új poligont. 
Ezt követően állítsuk be a poligonunkat úgy, ahogy szeretnénk, majd mentsük el egy nekünk tetsző mappába. Fontosnak tartom megemlíteni, hogy a "Name" részhez beírt név fog a bal oldali listában is megjelenni.
Az *.lptmt fájlokba nemcsak saját magunk által létrehozott poligonoknak a beállításait tudjuk menteni, hanem másokét is. 




Megjegyzések