Ebben a szócikkben a csomagmappák létrehozását fogom bemutatni, melynek az a célja, hogyha a LOTUS-ba nagyon sok textúrát importáltok be, és fel szeretnéd töltei őket a Workshopba, akkor érdemes "kötegelni" őket, hogy a feltöltési limitet ne érjk el! Ehhez lessünk egy pillantást a Content Toolnak a "Csomag mappák" fülére:
De mielőtt elkezdjük a csomagmappa létrehozását, a "csomagolni" kívánt képek .ltx fájljait másoljuk be egy közös mappába.
Kép .ltx fájljának helye: Kép mappája>Export mappa
Példa a közös mappára:
Fontos információ: A csomagmappa neve az lesz, ami annak a mappának a neve, amibe beraktad az .ltxt fájlokat!
Hiba lehetőség: 63 .ltx fájl felett hajlamos a Content Tool egy ilyen üzenetet bedobni:
FIGYELEM! EZELŐTT A MŰVELETT ELŐTT MENTSÜK EL A MÁR LÉTEZŐ CONTENT ID-JÉT A CSOMAGMAPPÁNAK, MERT AZ EDITORBA BELÉPVE NEM TALÁLHATÓ TEXTÚRÁKAT FOG KIJELEZNI! (Ezért van az összes általam készített dologról egy Excel-fájlom, ahol nyilvántartom az egyes cuccaim Content ID-jét, mert akkor tudom, hogy mit kell beírni ahhoz, hogy egy frissítésnél ne legyen probléma ebből...)
Ha ezt sikerült abszorválni, akkor megjelenik ez az ablak:
Itt alul a "Csomag" gombra kellene nyomnunk. A létrehozás után a Content Tool csöndben bezárja a csomagoló menüt, majd ha bemegyünk a LOTUS könyvtárában az objects mappába, akkor fogjuk látni a létrehozott .lct fájlunkat, amit majd fel fogunk tölteni a Workshopba! (A mappa esetemben: F:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\LOTUS-Simulator\MyContent\objects)
Támogatnál?
Küldj pénzt PayPalon keresztül:
Eurós adományozás:
Megjegyzések
Megjegyzés küldése