Csomagmappák létrehozása a Content Toolban

 Ebben a szócikkben a csomagmappák létrehozását fogom bemutatni, melynek az a célja, hogyha a LOTUS-ba nagyon sok textúrát importáltok be, és fel szeretnéd töltei őket a Workshopba, akkor érdemes "kötegelni" őket, hogy a feltöltési limitet ne érjk el! Ehhez lessünk egy pillantást a Content Toolnak a "Csomag mappák" fülére:


De mielőtt elkezdjük a csomagmappa létrehozását, a "csomagolni" kívánt képek .ltx fájljait másoljuk be egy közös mappába.
Kép .ltx fájljának helye: Kép mappája>Export mappa



Példa a közös mappára:

Ha ez megvan, akkor már rányomhatunk a "Csomag mappák" menüpontra a Content Toolban. Itt szépen kattintgassuk be a megfelelő mappáig a dolgokat, majd okézzuk le!


Fontos információ: A csomagmappa neve az lesz, ami annak a mappának a neve, amibe beraktad az .ltxt fájlokat!

Hiba lehetőség: 63 .ltx fájl felett hajlamos a Content Tool egy ilyen üzenetet bedobni: 


Ha ezt észleltük, akkor menjünk be az .ltx fájlokat tartalmazó mappába, és keressük meg a "LOTUScontdescr" nevű fájlt és az "Export" nevű mappát, állítsuk le a Content Toolt, majd töröljük ki őket! Ezt követően indítsuk újra és kezdjünk mindent előlről!


FIGYELEM! EZELŐTT A MŰVELETT ELŐTT MENTSÜK EL A MÁR LÉTEZŐ CONTENT ID-JÉT A CSOMAGMAPPÁNAK, MERT AZ EDITORBA BELÉPVE NEM TALÁLHATÓ TEXTÚRÁKAT FOG KIJELEZNI! (Ezért van az összes általam készített dologról egy Excel-fájlom, ahol nyilvántartom az egyes cuccaim Content ID-jét, mert akkor tudom, hogy mit kell beírni ahhoz, hogy egy frissítésnél ne legyen probléma ebből...)

Ha ezt sikerült abszorválni, akkor megjelenik ez az ablak:


Itt alul a "Csomag" gombra kellene nyomnunk. A létrehozás után a Content Tool csöndben bezárja a csomagoló menüt, majd ha bemegyünk a LOTUS könyvtárában az objects mappába, akkor fogjuk látni a létrehozott .lct fájlunkat, amit majd fel fogunk tölteni a Workshopba! (A mappa esetemben: F:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\LOTUS-Simulator\MyContent\objects)










Megjegyzések