Különálló textúra fotók (pl. bump mapping képek) és poligonok beimportálása

 Ebben a szócikkben a képek beimportálásának a menetét fogom bemutatni. Első körben indítsuk el a Content Toolt, majd kattintsunk rá az "Egyedülálló textúrák" menüpontra.

Ekkor bejön ez a menü:

Itt válasszuk ki azt a képet, amit bump mapping textúrának, detail textúrának, poligon textúrának...stb. Ekkor megjelenik ez a menü: 

Részletezve az egyes menüpontok funkcióját:

  • Mentés: Elmentjük a képünket, de nem telepítjük be a játékba. Hasznos funkció a "Csomag mappák" létrehozásáhz
  • Mentés és feltelepítés: Elmentjük a képet, és feltelepítjük a LOTUS-ba a képet
  • Importálás...: Új kép megnyitása a Content Toolban.

Vessünk egy pillantást ide:

Kitérve erre a kettő gombra:

  • Mentés a közösségi területre: Ha felrakjuk a létehozott .ltx kiterjesztéésű fájlt, és mentésnél ezt a sort bepipáljuk, akkor más ember is fogja tudni szerkeszteni ezt a képet.
  • Megjelenítés a Pálya szerkesztőben: Akkor pipáljuk be, ha szeretnénk azt, hogy a kép megjelenjen a Map Editorban a poligonoknál

FIGYELEM! A TEXTÚRA IMPORTÁLÓ RÉSZ PER PILLANAT BUGOSAN MŰKÖDIK, EZÉRT TÖRTÉNHET MEG AZ, HOGY AKÁRMIT PIPÁLSZ A PÁLYASZERKESZTŐS MEGJELENÉSNÉL, ÍGY IS, ÚGY IS MEG FOG JELENNI AZ EDITORBAN! TOVÁBBÁ .DDS-ES KITERJESZTÉSŰ TEXTÚRA ESETÉN A BEIMPORTÁLNI KÍVÁNT KÉP NEM JELENIK MEG AZ ABLAKBAN, MÍG A BMP-ÉS IGEN!

TOVÁBBI FONTOS ADALÉK: A BEIMPORTÁLT KÉP NEVE A LOTUS-BAN A KÉPET TARTALMAZÓ MAPPA NEVE LESZ, ÍGY ÉRDEMES AZONOS NEVET MEGADNI NEKI!

Megjegyzések