Ebben a szócikkben a képek beimportálásának a menetét fogom bemutatni. Első körben indítsuk el a Content Toolt, majd kattintsunk rá az "Egyedülálló textúrák" menüpontra.
Ekkor bejön ez a menü:
Itt válasszuk ki azt a képet, amit bump mapping textúrának, detail textúrának, poligon textúrának...stb. Ekkor megjelenik ez a menü:
Részletezve az egyes menüpontok funkcióját:
- Mentés: Elmentjük a képünket, de nem telepítjük be a játékba. Hasznos funkció a "Csomag mappák" létrehozásáhz
- Mentés és feltelepítés: Elmentjük a képet, és feltelepítjük a LOTUS-ba a képet
- Importálás...: Új kép megnyitása a Content Toolban.
Vessünk egy pillantást ide:
Kitérve erre a kettő gombra:- Mentés a közösségi területre: Ha felrakjuk a létehozott .ltx kiterjesztéésű fájlt, és mentésnél ezt a sort bepipáljuk, akkor más ember is fogja tudni szerkeszteni ezt a képet.
- Megjelenítés a Pálya szerkesztőben: Akkor pipáljuk be, ha szeretnénk azt, hogy a kép megjelenjen a Map Editorban a poligonoknál
FIGYELEM! A TEXTÚRA IMPORTÁLÓ RÉSZ PER PILLANAT BUGOSAN MŰKÖDIK, EZÉRT TÖRTÉNHET MEG AZ, HOGY AKÁRMIT PIPÁLSZ A PÁLYASZERKESZTŐS MEGJELENÉSNÉL, ÍGY IS, ÚGY IS MEG FOG JELENNI AZ EDITORBAN! TOVÁBBÁ .DDS-ES KITERJESZTÉSŰ TEXTÚRA ESETÉN A BEIMPORTÁLNI KÍVÁNT KÉP NEM JELENIK MEG AZ ABLAKBAN, MÍG A BMP-ÉS IGEN!
TOVÁBBI FONTOS ADALÉK: A BEIMPORTÁLT KÉP NEVE A LOTUS-BAN A KÉPET TARTALMAZÓ MAPPA NEVE LESZ, ÍGY ÉRDEMES AZONOS NEVET MEGADNI NEKI!
Támogatnál?
Küldj pénzt PayPalon keresztül:
Eurós adományozás:
Megjegyzések
Megjegyzés küldése